sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ: Η Τζούλια... και οι μαύροι καβαλάρηδες

Oταν πριν μερικές μέρες σας έγραφα για την αναβολή της νέας ταινίας της Τζούλιας δεν είχα υπολογίσει την τρέλα του Δημήτρη Σειρηνάκη. Ο παραγωγός είχε τα πάντα έτοιμα και άφησε να εννοηθεί ότι θα καθυστερήσει η ταινία για να αποφύγει την πειρατεία με τις πωλήσεις στους δρόμους και το internet. Και καλά έκανε. Άλλωστε από σήμερα οι συλλέκτες ταινιών τέτοιας μορφής θα
μπορούν να αγοράσουν από τα περίπτερα την πιο σκληρή και συνάμα την πιο φθηνή σε κόστος αγοράς ταινία της Τζούλιας.
Πιθανός τίτλος «Οι μαύροι καβαλάρηδες» αλλά δε βάζω και το χέρι μου στην... φωτιά! Το σενάριο; Απίθανο. Η Tζούλια κυκλοφορεί γυμνή στους δρόμους της Βούλας -αλήθεια πότε έγινε το γύρισμα αυτό; Νύχτα; Μέρα; Η τροχαία η Δημοτική αστυνομία δεν πήρε χαμπάρι;- και κάποια στιγμή μπαίνει στην Porche της με σκοπό να συναντήσει τον έρωτα. Και τον συναντά στα πρόσωπα δύο μαύρων.
Ναι. Το γύρισμα είναι ΟΜΑΔΙΚΟ. Πάρτι με... ρακές. Μάλιστα ο ένας από αυτούς είναι ο Big Willy. Ο έγχρωμος πορνοστάρ με το μεγαλύτερο... δεν το γράφω δεν το γράφω είμαι καλό παιδί... αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε (θα το πάθουμε το ψυχολογικό παρά τα όποια προσόντα όλων μας) και ο έτερος μαυρούκος ξεκινάει τώρα την καριέρα του. Μοιραία συστατική επιστολή θα του γράψει η Τζούλια. Οποία ΤΙΜΗ. Η ταινία είναι hardcore. Και σας το γράφω για να είμαι σαφής καθώς το μοναδικό σημείο της ταινίας που έχει σενάριο είναι αυτό που η Τζούλια κυκλοφορεί γυμνή και οδηγώντας αναζητά τον έρωτα. Όλη η υπόλοιπη ταινία έχει ανάσες βρυχηθμούς αχ βαχ αλλά και ατάκες όπως «τι μου κάνεις μαύρε μου... αράπη μου» και πολλά ακόμη σχόλια χρωματικού χαρακτήρα. Όσο για την τιμή; Κάτω από 15 Ευρώ. Βλέπετε η κρίση ακουμπά ακόμη και τις ταινίες που βοηθούν πολύ κόσμο να κοιμηθεί χαλαρά τις νύχτες...

dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...