sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

0 Έλα απο δώ

Οταν 'έφευγε', θυμάμαι απο τις ιστορίες που μου λέγανε παιδί, μιλούσε σε κάτι, και του έλεγε με αγωνία "άσε με, λίγο ακόμα..μόνο λίγο"
Δεν ξέρω άν τού 'γινε αυτή η χάρη, δεν ρώτησα, δεν μού είπαν.
"Μόνο λίγο...ένα λεπτό μονάχα..."
Μα όπως σου είπα, δεν ξέρω τότε άν του δόθηκε τόσος χρόνος, και ένα μονάχα λεπτό ζητούσε...φαντάσου!
'
Εχεις ιδέα πόσος χρόνος είναι "ένα λεπτό" άραγε;
Κι αν σου το σύγκρινα με την αιωνιότητα;
Ξέρω, θα σου φαινόταν κουτό, πράγματι, μα δεν είναι έτσι, πίστεψέ με!

'Εχω δεί "τη ζωή μου ολόκληρη σαν μια ταινία να περνάει μπροστά απο τα μάτια μου",
είδα λεπτομέρειες και πράγματα ξεχασμένα σε λιγώτερο απο ένα λεπτό,
είδα τον χάρο να με περιμένει πιο δίπλα, και μπρός μου ένα φώς, απο όπου ακούγονταν μελωδίες προτάκουστες, και με τραβούσε κάτι εκεί, με τραβούσε το φώς..
Μα κάποια φωνή με ξανάφερε πίσω, φωνάζοντας δυνατά στ' αφτί μου, το όνομά μου, ξανά και ξανά..
Κι όλα αυτά δεν κράτησαν κάν ένα λεπτό...

Μα αν με ρωτήσεις να σου εξιστορήσω τη ζωή μου, ίσως χρειαστώ τρείς ζωές...
Πιο γρήγορα δεν μπορώ να αφηγούμαι...κι όμως τα είδα όλα "εν ριπή οφθαλμού",
..φαντάσου πόσο μικρή και λίγη είναι η ζωή που έζησα..

Χθές μου είπες "πήγε μία ώρα μπροστά, έχασα μία ώρα ύπνου".
Κι όμως, κέρδισες μία ώρα ζωής ξύπνιος,
μόνο που τό βλέπεις απο την ανάποδη.
'Ελα, στάσου απο αυτή τη μεριά που στέκομαι, να το δείς όπως το βλέπω..
Έλα απο 'δώ!

®Νίκος Ράμμος Καπαλίδης
Να εκτιμάς ότι έχεις, πολύ η λίγο, όσο το έχεις! 

http://nikos63.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...