sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Τι είναι ποιο έντιμο ; Να φτιάξεις μια τράπεζα ή να την ληστέψεις ;


O Mπρέχτ στην Όπερα της Πεντάρας έθεσε το πασίγνωστο ερώτημα. " Τι είναι ποιο έντιμο ;….Να φτιάξεις μια τράπεζα ή να την ληστέψεις ; Η ζωή απαντάει για πάνω από 80 χρόνια με τον ίδιο τρόπο .Εκτός όμως από την ζωή ομοίως μου απάντησε πριν λίγες μέρες και γνωστή Τράπεζα.
Παρακάτω επισυνάπτω 1) Την καταγγελία στην Γ.Γ Καταναλωτή και σε αρχείο την φωτοτυπία του βιβλιαρίου μου.
ΠΡΟΣ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Το ΤΑΞΥ (ΤΑΜΕΊΟ ΞΕΝΟΔΟΧΟ-ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ) μας προέτρεψε πριν 5 χρόνια ,τους
συμβεβλημένους με αυτό ιατρούς, να ανοίξουμε λογαριασμό στην Εμπορική Τράπεζα προκειμένου να κατατίθενται εκεί τα οφειλόμενα από τις παροχές των ιατρικών υπηρεσιών. Ποτέ το ταμείο δεν ενεργοποίησε αυτή την μέθοδο. Στις 14 Σεπτεμβρίου 2010 πήγα σε υποκατάστημα της Εμπορικής στο Ηράκλειο να κάνω ανάληψη χρημάτων που κατατέθηκαν για λογαριασμό μου. Με έκπληξη είδα ότι υπήρχε από το 2006 αφαίρεση 42 ευρώ με αιτιολογία ΕΞΔ (=έξοδα). Η τράπεζα υποστηρίζει ότι είναι έξοδα για κινήσεις του λογαριασμού μου( που δεν έγιναν.)

Επειδή, καθώς γνωρίζω, η παρακράτηση είναι παράνομη, παρακαλώ να μου απαντήσετε τίνος κρατικού μηχανισμού την κάλυψη έχει η Τράπεζα για να προβαίνει σε τέτοιου είδους παρανομίες. Παρανομεί η κάθε τράπεζα αν η παρανομία της μένει ατιμώρητη ή αν το όφελος της παρανομίας είναι μεγαλύτερο από το κόστος της τιμωρίας. Διεκδικώ το αυτονόητο δίκιο μου κι ας το θεωρεί αδιανόητο η Εμπορική. Στη «διαμάχη» αυτή είμαι περίεργος να δω τίνος το μέρος (με πραχτικά αποτελέσματα) θα πάρει η πολιτεία μέσω της ΓΓ Καταναλωτή.

Με τιμή
Νίκος Πατεράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...