sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010

Διαμαρτύρεται με την εμφάνιση της η Τζώρτζια


Για την εκκεντρική της εμφάνιση μίλησε η Τζώρτζια Κεφαλά.
Η ψυχή των «Μπλε» μάλιστα παραδέχτηκε πως με το διαφορετικό της λουκ εκφράζει την αντίδραση της στο κατεστημένο.
«Η εμφάνισή μου είναι δείγμα αντίδρασης, βγήκε από την ανάγκη μου να αντιδράσω, όταν είδα πως ο κόσμος το οτιδήποτε ήταν εκτός των ορίων της μόδας το έβλεπε με άλλο μάτι. Αυτή η αντίδρασή μου δεν ήρθε όταν ήμουν παιδί, βγήκε σε πιο μεγάλη ηλικία. Δεν είναι καλλιτεχνική άποψη, δικιά μου αντίδραση είναι. Ο κόσμος φοβάται το διαφορετικό. Απολαμβάνω τη φρίκη στο πρόσωπό τους».

 

stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...