sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Ο Ιονέσκο ζει στην απογραφή!

thumb
από το Στραβόξυλο
Απογραφήκατε; Αν ναι δεν χρειάζεται πλέον να παρακολουθήσετε καμία παράσταση ανεξάρτητου θιάσου που τιμά τον σουρεαλισμό, δεν χρειάζεται να εντρυφήσετε επιπλέον στον Μπρετόν και δεν χρειάζεται να επικαλεστείτε το παράλογο ποτέ ξανά. Αν όχι, μελετήστε λίγο Ιονέσκο, ξανακοιτάξτε με άλλο βλέμμα τους πίνακες του Ιερώνυμου Μπος και μη θεωρείτε ότι η μπλε περίοδος του Πικάσο ήταν τυχαία.
Διότι στην Ελλάδα του 2011 ο σουρεαλισμός ζει και στην απογραφή. Ειδικά όταν σου χτυπάνε το κουδούνι απροειδοποίητα γύρω στις εννιά παρά τέταρτο το βράδυ, μπαίνει μια συμπαθέστατη κοπελίτσα στο σπίτι, βλέπετε μαζί λίγο ειδήσεις (διότι δεν είχε προλάβει να δει!)  και αρχίζει τις ερωτήσεις. Πέρα από
τις γνωστές του τύπου «Πόσα άτομα μένουν εδώ;», «Έχετε πρόσβαση στο διαδίκτυο»,  «Χρησιμοποιείτε φυσικό αέριο ή ηλεκτρικό» ο οδηγός προς απογραφείς και απογραφόμενους (sic) περιλαμβάνει και ερωτήσεις οι οποίες θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε σενάριο των Monty Python.
Μερικές από αυτές ακολουθούν στον παρακάτω πραγματικό διάλογο και σας τις μεταφέρουμε για να είστε έτοιμοι για όλα…
1. Απογραφέας: « Πόσα τ.μ. είναι η κουζίνα σας;»
Εγώ: «Δεν ξέρω ακριβώς, αλλά γιατί σας ενδιαφέρει ειδικά η κουζίνα και όχι το μπάνιο ή το σαλόνι;»
Απογραφέας: «Εξάγουμε συμπεράσματα για το ποσοστό των νοικοκυρών (!)»
(Διότι αν έχεις καλή κουζίνα είσαι και καλή νοικοκυρά, ανεξαρτήτως αν το μπάνιο είναι σε ξύλινη καμπίνα στο χωράφι).

2. Απογραφέας: «Πόση ώρα χρειάζεστε για να πάτε από το σπίτι στη δουλειά;»
Εγώ: «Ποιόν ενδιαφέρει αυτό εκτός από μένα;»
Απογραφέας: «Την Eurostat (!)»
Εγώ: «Η Eurostat ενδιαφέρεται προσωπικά για μένα και την ώρα που ξοδεύω στο δρόμο;»
Απογραφέας: «Έτσι φαίνεται».
(Αν είναι έτσι να στείλω μια επιστολή να μου φέρει αυτοκίνητο και σωφέρ…)

3. Απογραφέας: «Που ήταν η μητέρα σας την ώρα της γέννησής σας;
Εγώ: «Στο μαιευτήριο, που να ήταν δηλαδή; Ο πατέρας μου δεν σας ενδιαφέρει που ήταν;»
Απογραφέας: «Όχι»
(Διότι ό,τι είχε να κάνει για να συνεισφέρει στη γέννησή μου, το είχε ήδη κάνει…)

4. Απογραφέας: «Αυτοκίνητο έχετε;»
Εγώ: «Όχι».
Απογραφέας: «Άρα δεν έχετε ούτε πάρκινγκ».
Εγώ: «Λάθος. Πάρκινγκ έχω. Και ειδική θέση στον ακάλυπτο μάλιστα».
(Διότι δεν θα με τρελάνεις εσύ με τις ερωτήσεις, θα σε τρελάνω εγώ με τις απαντήσεις.)


Άντε και στα δικά σας οι λεύτεροι!

topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...