sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

16 ευρώ το Κρητικό λάδι στη Γερμανία!

Ο παραγωγός παίρνει 2 ευρώ το λίτρο και ο μεσάζων εισπράττει 8 φορές πάνω! Δείτε φωτογραφίες από Γερμανικά σούπερ μάρκετ.
Γενικά είμαι άνθρωπος ολιγαρκής. Δεν μου αρέσουν τα κραυγαλέα σε οποιοδήποτε τομέα της ζωής μου έτσι λοιπόν και τα σούπερ μάρκετ που συχναζω  στην Γερμανία διαλέγω τα μεσαίας κλίμακας απο
άποψη προσφοράς όσο και τιμών.
Η υπερχώροι απλά με αγχώνουν. Που θα έβρισκα όμως ελληνικό κριθαρακι; Μόνο σε ένα υπερκατάστημα που για να το διασχίσεις χρειάζεσαι μια ώρα με ποδήλατο.
Πριν  όμως φτάσω καλά καλά στον διάδρομο με τα διεθνή προϊόντα πέρασα απο το ράφι με τα ελληνικά ελαιόλαδα και εκεί έμεινα. Και όταν λέω έμεινα εννοώ πως δεν ξεκολούσα  τα ματιά μου πάνω απο τις τιμές του έξτρα παρθενου ελαιολάδου.
Τρεις ποικιλίες κρητικές  άνω των 15 Ευρώ το κιλό ενώ αρκετά αλλά με 13 και 12!
Το οικονομικοτερο λάδι απο μείγμα διαφόρων ειδών ήταν 6 Ευρώ το κιλό,το οποίο εχω δοκιμάσει και μάλλον φέρνει σε σπορέλαιο. Αναρωτιέμαι εγώ τώρα .
Πως είναι δυνατόν το λάδι αυτό να φεύγει από τα χέρια του παραγωγού με 2 Ε και λιγότερα και εγώ να το αγοράζω στην Γερμανία 16 Ε;

tsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...