sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Δήμητρα Ματσούκα «Τα αισθησιακά εξώφυλλα μόνο κακό μου έκαναν»



Σε κυριακάτικη εφημερίδα μίλησε η Δήμητρα Ματσούκα  για την συμμετοχή της στο νέο σίριαλ του Mega «Κούκλες» οπού παίζει μια – κοινώς λεγόμενη – ‘bimbo’. Η Ματσούκα είπε γι’αυτόν το ρόλο: «Είναι μία όχι πάλι "miss perfect", όπως συμβαίνει με τις γυναίκες που είναι συμπαθητικές στην εμφάνισή τους. Έχει αποτυχίες, κάνει λάθη, έχει ελαττώματα, τρώει τα μούτρα της, είναι εγωπαθής και κακομαθημένη. Την αγάπησα αυτή. Αλλά στα βασικά στοιχεία δεν μοιάζουμε. Είμαι πολύ διαφορετική».
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για τις αισθησιακές της εμφανίσεις και το προκλητικό προφίλ που έχει όλα αυτά τα χρόνια, προφίλ που προσπάθησε να αποποιηθεί για κάποιο διάστημα, η ιδία είπε: «Είμαι συνυπεύθυνη για πράγματα που μου συνέβησαν όσον αφορά το προφίλ μου σε αυτή τη δουλειά. Έκανα, για παράδειγμα, τρία εξώφυλλα που μόνο κακό μού έκαναν. Ήμουν υποχρεωμένη λόγω συμβολαίων που υπέγραφα με κανάλια και παραγωγούς. Ήμουν άτυχη, γιατί πολλές φωτογραφίες οι οποίες τραβήχτηκαν εν αγνοία μου μπορεί να μη δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά, αλλά διοχετεύτηκαν στο Διαδίκτυο από τα άτομα που δούλευαν στα ατελιέ. Λατρεύω το Ίντερνετ αλλά (δεν βλέπω) ούτε ένα πλάνο μου από τα 'Ματωμένα Χώματα" ή από τις δουλειές μου στο Εθνικό Θέατρο. Μονίμως βλέπω τις φωτογραφίες από αυτά τα περιοδικά».
«Τα αισθησιακά εξώφυλλα μόνο κακό μου έκαναν»



stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...