sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Φετφατζίδης: "Ένιωσα τιμή και υπερηφάνεια"

Φετφατζίδης: «Ένιωσα τιμή και υπερηφάνεια» 

εφημερίδα «SportDay». Ο 19χρονος μεσοεπιθετικός διηγήθηκε με τον πιο περιγραφικό τρόπο τις ξεχωριστές στιγμές που έζησε από τότε που έμαθε για πρώτη φορά ότι κλήθηκε στη «γαλανόλευκη» μέχρι την παρθενική του συμμετοχή με τη φανέλα του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος των Ανδρών.

«Οταν έμαθα ότι είμαι στην αποστολή ξετρελάθηκα. Ηθελα πολύ να παίξω. Γι' αυτό όλες αυτές τις μέρες στις προπονήσεις προσπάθησα να δείξω πολύ καλό πρόσωπο. Είχα αγωνία για το αν θα είμαι στη 18άδα. Οταν μπήκα στο γήπεδο και βρισκόμουν στην αποστολή, ήμουν πολύ χαρούμενος και ένιωσα τιμή και υπερηφάνεια. Οταν σηκώθηκα για ζέσταμα, είχα ανυπομονησία για να αγωνιστώ έστω και λίγο», ανέφερε ο διεθνής παίκτης του Ολυμπιακού και πρόσθεσε:

«
Οταν με φώναξε ο κ.Σάντος, άλλαξα πολύ γρήγορα τα ρούχα επειδή ήθελα να παίξω όσο το δυνατόν περισσότερο μπορούσα. Με πήρε αγκαλιά ο κόουτς και αυτό μου έδωσε θάρρος. Με χτύπησε στην πλάτη. Δεν μου είπε πολλά λόγια. Μου είπε μόνο ότι θα παίξω δεξιά, εκεί που έπαιζε ο Νίνης μέχρις εκείνο το σημείο. Μου είπε "παίξε αυτό που ξέρεις, αυτό που μπορείς". Και μου ζήτησε να τα δώσω όλα"».
sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...