sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Μητροπάνος: «Το τι είπε η Ε.Ε. το έχω χεσμένο»



Ανατρεπτικός ο αγαπημένος ερμηνευτής!

Δίνει σπάνια συνεντεύξεις. Όταν όμως το κάνει δεν μασάει τα λόγια του. Ο Δημήτρης Μητροπάνος μίλησε στο 1ο φύλλο της εφημερίδας Capriccio για την οριστική απαγόρευση καπνίσματος σε δημόσιους χώρους αλλά και για την συνεργασία του με την Πέγκυ Ζήνα.

- Η δουλειά σας είναι συνδεδεμένη και με το τσιγάρο και όλοι γνωρίζουμε πως η καθολική απαγόρευση καπνίσματος σε χώρους εστίασης και ψυχαγωγίας μοιραία έδιωξε τον κόσμο από αυτούς τους χώρους.

«Εγώ, στο αποφασίζουμε και διατάζουμε είμαι πάντα αντίθετος. Το τι είπε η Ε.Ε. το έχω χεσμένο. Δε με αφορά η Ευρωπαϊκή Ένωση. Είδα τα χάλια της. Αν θέλουν να με κάνουν να μην καπνίζω, εγώ θα καπνίζω. Συμφωνώ μόνο το κάπνισμα να απαγορευτεί σε νοσοκομεία και σχολεία».


newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...