sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Όταν με πλησίασε η πιο καυτή γκόμενα του κόσμου...


Κάθομαι στο μπαρ και απολαμβάνω το Drambuie μου. Ο μπάρμαν με κέρασε και μερικά σφηνάκια πιο πριν κι έκανα «κεφάλι». Έχει αρκετό κόσμο τριγύρω, ωραίες παρουσίες, ωραία μουσική… γενικά πολύ ωραία φάση.

Ξαφνικά… βλέπω από την είσοδο να εισβάλλει η πιο καυτή γκόμενα που είδα ποτέ στη ζωή μου. Ψηλή, λυγερόκορμη (αθλήτρια ίσως), με πλούσιο στήθος, ωραίες καμπύλες, πανέμορφα μάτια, τέλειο μαλλί και μια σεξουαλικότητα που κολάζει και πούστη. Πλησιάζει τον dj και του ζητάει παραγγελία. Απίστευτο: Έβαλε το αγαπημένο μου τραγούδι!

Στη συνέχεια τη βλέπω να έρχεται προς το μέρος μου. Με πλησιάζει… Κάθεται δίπλα μου σταυροπόδι, με το πόδι που επεκτείνεται, να χώνεται ανάμεσα στα δικά μου. Παραγγέλνει από τον μπάρμαν το ποτό της και ότι πίνω εγώ. Τραβάει με αχαλίνωτο πάθος μια τζούρα από το τσιγάρο της και φυσάει τον καπνό στο πρόσωπό μου. Με ρωτάει: «Τι κάνεις μωρό μου;». Και της απαντάω…

«Καλά μωρή μαλακισμένη, τον αντικαπνιστικό νόμο τον έχεις γραμμένο στα παπάρια σου;»


blog-my69.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...