sigatalaxana.blogspot.com
sigatalaxana@gmail.com
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ
Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010
ΙΧ: Με «λουκέτα» απειλούνται δίκτυα πώλησης
Αυξάνονται καθημερινά τα κρούσματα αδυναμίας πληρωμών από εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους προς τις εισαγωγικές εταιρείες, με αποτέλεσμα να λαμβάνονται αυστηρά μέτρα εναντίον τους τόσο από τις εισαγωγικές όσο και από τις τράπεζες, ενώ έχει καταρρεύσει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Η «ΗτΣ» παρουσιάζει σήμερα μια επιστολή-φωτιά που έστειλε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπία Ι.Χ. προς την εισαγωγική, όπου
περιγράφεται με τραγικό τρόπο η κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι επιχειρηματίες που διαθέτουν «κάθετες» μονάδες (έκθεση, συνεργείο, φανοποιείο, ανταλλακτικά).
Σε επιστολή που απεστάλη πρόσφατα από ολόκληρο το δίκτυο προς την εισαγωγική εταιρεία στην οποία ανήκει, αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Όπως σας τονίσαμε κατά τη συνάντηση που είχαμε αλλά και σε επιστολή μας, λόγω της τραγικής οικονομικής συγκυρίας και της συνεχούς ζημίας που έχει όλο το Δίκτυο τα τελευταία χρόνια, αλλά και των παλινωδιών της κυβέρνησης όσον αφορά στο θέμα της απόσυρσης που έχουν ως αποτέλεσμα σχεδόν τον μηδενισμό των πωλήσεων, υπάρχει αδυναμία πληρωμής από όλο σχεδόν το Δίκτυο των αυτοκινήτων που έχουν λήξει οι ημερομηνίες πληρωμής τους».
Στοκ
Η επιστολή συνεχίζει σε ανησυχητικούς τόνους: «Παρ' όλο, βεβαίως, που συμφωνήσαμε μαζί σας πρόσφατα την καινούργια διαχείριση του στοκ, θα παρακαλούσαμε λόγω της πολύ μεγάλης αλλαγής των οικονομικών συνθηκών και την τεράστια έλλειψη ρευστότητας που υπάρχει δυστυχώς παντού (τράπεζες κ.λπ.) να μην επιμείνετε στην πληρωμή αυτών των αυτοκινήτων, γιατί πέρα από την αντικειμενική αδυναμία του Δικτύου να πληρώσει, έτσι επέρχεται και ο στραγγαλισμός του Δικτύου.
Αυτό δε, είναι κάτι για το οποίο είμαστε πεπεισμένοι ότι ούτε εσείς προσωπικά αλλά ούτε και η εισαγωγική το επιθυμεί».
«Κλείστε τις εκθέσεις, κρατήστε τα συνεργεία» η ριζοσπαστική πρόταση εισαγωγικής εταιρείας σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε με το δίκτυο για την περαιτέρω μείωση του κόστους των επίσημων αντιπροσώπων.
Μείωση κόστους
Ειδικότερα ο πρόεδρος της εισαγωγικής εταιρείας μη μπορώντας να ακούει άλλο την έντονη γκρίνια των αντιπροσώπων, τους έκανε μια πρόταση που αφορά στη δραστική μείωση του κόστους και περιελάμβανε το κλείσιμο των εκθέσεων αλλά την διατήρηση των συνεργείων και φανοποιείων. Οσον αφορά τις πωλήσεις, θα μπορούσαν να γίνονται online μέσω κάποιας ιστοσελίδας των κατά τόπους αντιπροσώπων και μάλιστα σε άκρως δελεαστικές τιμές, αφού θα μειωθούν τα έξοδα κατά πολύ... Ωστόσο, η έλλειψη των εκθέσεων θα μηδένιζε τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων σύμφωνα με τους αντιπροσώπους του δικτύου, καθώς, όπως εξήγησαν στον πρόεδρο της εισαγωγικής, οι Ελληνες καταναλωτές δεν είναι ακόμη εξοικειωμένοι με τις online πωλήσεις προϊόντων και ειδικότερα με την απόκτηση κάποιου Ι.Χ. που στοιχίζει πολλές χιλιάδες ευρώ.
Επίσης κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο πρόεδρος της εισαγωγικής εταιρείας πρότεινε στους αντιπροσώπους του να δέχονται μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ως ανταλλαγή και εκείνος θα μπορούσε να τους «επιδοτήσει» με ποσά τα οποία κυμαίνονταν από 1.500 έως 3.000 ευρώ και μάλιστα μετρητά και όχι με αφαίρεση από την προμήθεια. Το μόνο που θα πρέπει να κάνουν, αν πραγματοποιηθεί το σύστημα των ανταλλαγών οι αντιπρόσωποι, είναι να αποστέλλουν στην εισαγωγική εταιρεία την παραγγελία του καινούργιου μαζί με την άδεια κυκλοφορίας του μεταχειρισμένου. Ωστόσο στην παραπάνω πρόταση ετέθη και ένας απαράβατος όρος βάσει του οποίου τα μεταχειρισμένα ΙΧ που θα δέχονταν ως ανταλλαγή οι αντιπρόσωποι θα έπρεπε να διαθέτουν κινητήρες έως 1.800 κ.εκ. Οσα θα έχουν μεγαλύτερο κυβισμό, απλά δεν θα επιδοτούνται! Με λίγα λόγια αποκλείονται οι ανταλλαγές στα ΙΧ με κινητήρες από 2 λίτρα και άνω. Μάλιστα φέρεται πως ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Καλύτερα να χάσετε μια πώληση, παρά να αποκτήσετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που θα αποτελεί μεγάλη ζημιά στο άμεσο μέλλον για την εταιρεία σας, καθώς κανένας καταναλωτής δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί να το αποκτήσει».
Eναλλακτικές λύσεις...
Κάποιες εισαγωγικές αλλά και αντιπρόσωποι οι οποίοι ανήκουν σε κάποιο επίσημο δίκτυο αντί να κάθονται και να περιμένουν το «τέλος» έχουν δραστηριοποιηθεί και αναζητούν διεξόδους σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς. Ειδικότερα μεγάλη εισαγωγική εταιρεία αυτοκινήτων αποφάσισε να διευρύνει τους επιχειρηματικούς της ορίζοντες και έκλεισε συμφωνία με εργοστάσιο δικύκλων.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, το δίκτυο της συγκεκριμένης εισαγωγικής εταιρείας υποδέχθηκε τα ευχάριστα νέα με ενθουσιασμό και περιμένουν εναγωνίως να τοποθετήσουν δίπλα στα καινούργια αυτοκίνητα που έχουν στις εκθέσεις τους κάποιο δίκυκλο, ώστε να μπαίνει και κανένας υποψήφιος αγοραστής στα καταστήματά τους.
Από κει και πέρα, είναι στις δυνατότητες του κάθε επίσημου αντιπροσώπου αλλά και πωλητή τους κάποιος υποψήφιος πελάτης πέραν του δικύκλου να αποχωρήσει από την έκθεση και με καινούργιο αυτοκίνητο. Ο χρόνος θα δείξει κατά πόσο μπορεί να πετύχει το εν λόγω εγχείρημα...
www.imerisia.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!