sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Από άντρας νεοναζί... νοσοκόμα


Ακραία αλλαγή σε εμφάνιση και πεποιθήσεις πραγματοποίησε η Monika Strub, πρώην άντρας και πρώην μέλος του κόμματος των νεοναζί NPD, η οποία κατεβαίνει στις εκλογές με τους Σοσιαλδημοκράτες.

Η Monika Strub, αποφάσισε να αφήσει πίσω την παλιά ζωή της και να γίνει νοσοκόμα, αριστερών πολιτικών πεποιθήσεων. Όντας γερμανός νεοναζί σκίνχεντ, έκανε στροφή 180 μοιρών παίρνοντας
μάλιστα την απόφαση να κατέβει στις εκλογές στο Μπάντεν – Βίρτεμπεργκ με τους Σοσιαλδημοκράτες.

«Είμαι μία πραγματική σοσιαλίστρια» λέει η Μόνικα τονίζοντας πως πλέον τίποτα δεν τη συνδέει με το παρελθόν της. Συνεχίζει λέγοντας πως: «Δεν προσπαθώ να κρύψω το παρελθόν μου, δεν το έχω κάνει ποτέ. Αυτό φαίνεται είτε από το γεγονός ότι δεν έκρυψα το ότι ήμουν άντρας αλλά και από το ότι ήμουν μέλος της άκρας δεξιάς - αλλά τώρα είμαι ένα διαφορετικό πρόσωπο και δεν έχω κανέναν απολύτως δεσμό με την NPD».

Η Monika, όταν ακόμα λεγόταν Horst Strub, ήταν μέλος στο NPD από το 2000 έως το 2002.
Η 35χρονη σήμερα Monika τονίζει ότι πλέον έχει κάνει τη σωστή επιλογή. Ωστόσο καταγγέλλει στην εφημερίδα Suddeutsche Zeitung, ότι έχει δεχθεί απειλές από ανθρώπους που θεωρούν ότι «πρόδωσε» το κόμμα των νεοναζί. Επισημαίνει ότι ακόμα και το σπίτι της έχει υποστεί βανδαλισμούς.

O Christoph Kropel, εκπρόσωπος του κόμματος των Σοσιαλδημοκρατών σημειώνει ότι η Monika έχει αλλάξει ριζικά και πλέον δεν έχει κανένα δεσμό με το ακροδεξιό παρελθόν της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...