sigatalaxana.blogspot.com

sigatalaxana@gmail.com

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Όταν η Άνγκελα Μέρκελ έψαχνε φίλους διά αλληλογραφίας

October 12, 2011


Μπορεί να το παίζει σκληρή και να ζητάει και τα ρέστα, ωστόσο, η Άνγκελα Μέρκελ είναι ευαίσθητη ψυχή… Φίλους δια αλληλογραφίας έψαχνε η νυν Καγκελάριος, που «έφαγε» τον κόσμο να αναζητά και απάντηση δεν ξέρουμε αν πήρε!
Σε πολλά blogs και ιστοσελίδες της Γερμανίας (και όχι μόνο) έχει δημοσιευτεί μια αγγελία που έβαλε η 15χρονη τότε Άνγκελα στο περιοδικό «Bravo». Νέα γυναίκα μόνη ψάχνει δηλαδή…
«Είμαι 15 χρονών και ψάχνω φίλους από όλο τον κόσμο. Ποιός θέλει να έρθει σε επαφή μαζί μου; Μου αρέσουν οι Abba και το διάβασμα. Όποιος νέος έχει όρεξη, μπορεί να μου γράψει!», γράφει
η έφηβη τότε Αγγελικούλα, μοστράροντας φάτσα – φόρα την διεύθυνσή της για κάθε ενδιαφερόμενο.
Ευαίσθητο μωρέ είναι το χρυσό μου… Και φαίνεται τόσο σκληρή τώρα! Μα να ακούει Abba και να διαβάζει; Ψυχούλα μου… σε παρεξηγήσαμε!
Απάντηση στην αγγελία της δεν ξέρουμε αν έλαβε η Άνγκελα, ούτε αλληλογραφεί ακόμα και σήμερα με κάποιον από τότε. Αλλά τι να το κάνει; Τώρα τρέχει να… ξεχρεώσει (λέμε τώρα) την Ευρωζώνη – επιστολές θα γράφει;












Όσο για την εμφάνισή της; Και τότε που ήταν παιδούλα και τώρα που είναι κοτζάμ γυναίκα… ΘΕΑΑΑΑ!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...