Σε ρυθμούς “Siemens”, δηλαδή προς την κατεύθυνση της πλήρους και ολικής ατιμωρησίας για την λεηλασία του δημόσιου χρήματος και συγκάλυψής του κινείται ήδη το μεγαλύτερο σκάνδαλο της μεταπολίτευσης, αυτό της προμήθειας των τεσσάρων υποβρυχίων Type 214 και του εκσυγχρονισμού των Type 209/1200: Ενώ η δικογραφία έχει πάει στην Βουλή και το Μαξίμου διαρρέει ότι θα πάει κατ’ευθείαν σε προανακριτική και όχι σε εξεταστική, οι φερόμενοι ως συνδετικοί «κρίκοι» της αλυσίδας χρηματισμού των Ελλήνων αξιωματούχων, τα δύο στελέχη της εταιρείας ΜΙΕ HELLAS που είναι η εταιρεία που αντιπροσωπεύει την ThyssenKrupp/HDW στην Ελλάδα, οι Αντώνης Χάγιας και Αλέξανδρος Παπαντωνίου, κυκλοφορούν ελεύθεροι! Όπως ακριβώς συνέβαινε στο σκάνδαλο της Siemens με τους Μιχάλη Χριστοφοράκο και Χρήστο Καραβέλα! Οι οποίοι δραπέτευσαν στο εξωτερικό, βρήκαν καταφύγιο στην Γερμανία, η οποία αρνείται να τους εκδώσει και κατ’αυτό τον τρόπο κόπηκε η αλυσίδα μεταξύ της δωροδοκίας των Γερμανών και της δωροληψίας των Ελλήνων. Την στιγμή που έχει διακριβωθεί από το σύνολο των ερευνών (γερμανική δικαστική συνδρομή, έρευνες της Εισαγγελίας, έρευνες του ΣΔΟΕ κλπ) οι άνθρωποι οι οποίοι αυταπόδεικτα έχουν διακινήσει τεράστια χρηματικά ποσά κυκλοφορούν ελύθεροι! Μέχρι αυτή την ώρα, δεν τους έχει απαγορευτεί η έξοδος από την χώρα, ούτε φυσικά έχουν κληθεί σε απολογία! Αλλά υπάρχει και ένα άλλο τεράστιο θέμα: Η MIE HELLAS είναι αντιπρόσωπος της μεγάλης γερμανικής εταιρείας της ΜΑΝ HELLAS. Και έχουν συνυπογράψει μαζί με την άλλη γερμανική εταιρεία Rheinmetall επίσημη προσφορά για την αγορά της … ΕΛΒΟ! H προσφορά βρίσκεται στο υπουργείο Οικονομικών και είναι εντυπωσιακό ότι δεν έχει συγκινηθεί κανείς από τον ορυμαγδό των αποκαλύψεων. Δηλαδή και κυκλοφορούν ακόμα ανενόχλητοι και δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά με δοσοληψίες με τα υπουργεία Εθνικής Άμυνας και Οικονομικών, οι Α.Χάγιας και Α.Παπαντωνίου. Διαβάστε στο πόρισμα του ΣΔΟΕ που δημοσιεύουμε, τα όσα εκπληκτικά αναφέρονται για την παράνομη δραστηριότητα της ΜΙΕ HELLAS, αλλά και την διακίνηση παράνομων ποσών τα έτη 2004, 2005, 2006 (3.600.000 ευρώ). Άλλωστε οι δύο είχαν αναλάβει τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας από τον Μ.Ματαντό, υπό περίεργες συνθήκες το 2003. Δηλαδή οι δύο αυτοί άνθρωποι γνωρίζουν και ελέγχουν όλες τις πληρωμές από την HDW/Ferrostaal από το 1998 μέχρι και το 2006! Eδώ υπάρχει και κάποιο θέμα για τις τότε κυβερνήσεις της Ν.Δ. αφού όπως αναφέρουν πληροφορίες του defencenet.gr, έχει εντοπιστεί ένα ποσό που κυμαίνεται μεταξύ των 25 και 40 εκατ.ευρώ για την περίοδο μετά το 2004. Το σημαντικό είναι ότι η γραμμή του Αντώνη Σαμαρά είναι "Όλα στο φως". Πάντως την στιγμή που οι συνδετικοί κρίκοι ανά πάσα στιγμή μπορούν να πάρουν το αεροπλάνο και να εξαφανιστούν, φτάσαμε στο σημείο να απευθύνουμε κατηγορίες για τους πολιτικούς, οι οποίοι αν εξαφανιστούν αυτοί οι δύο, απλώς … αθωώνονται όλοι οι πολιτικοί! Μήπως σας θυμίζει ολίγον «Siemens» η όλη υπόθεση; Δείτε ολόκληρο το πόρισμα του ΣΔΟΕ για την ΜΙΕ. ΜΙΕ 1 ΜΙΕ 2 defencenet.gr |
sigatalaxana.blogspot.com
sigatalaxana@gmail.com
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ
Παρασκευή 8 Απριλίου 2011
Συγκάλυψη "a la Siemens" - Το πόρισμα του ΣΔΟΕ για μίζες 1998-2006
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το μήνυμά σας. Όλες οι γνώμες είναι σεβαστές και πρέπει να ακούγονται!!!